Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.11.17. 21:35 | Controlfreak | Szólj hozzá!

Ma nagy mókában volt részem. Nyár végén elkezdtem egy átfogó fogászati ellenőrzést, ki is válaszottam egy klinikát, ahol (Ozzy után szabadon) kérhető a nitró. Igen én fosok ettől a biznisztől. A vicc, hogy bár túl vagyok minden szaron, amit csak a szájban fogorvos véghez vihet, a nitrót még mindig nem élesíttettem. Franc. Ma, két héttel azután, hogy a doki által elbúcsúztam egy fogamtól, visszamentem kontrollra, valamint, hogy megbeszéljük a továbbiakat, szeretettel. Először is simán lebaszott, mint a pengős malacot, hogy megint elhanyagoltam a fogmosást. Mondtam volna neki, hogy "faszot", hiszen ő mondta, hogy húzás után kímélni kell, így tettem, de kiszolgáltatva, ott ülve az ember korántsem ilyen bátor. Nem is ez a lényeg, hanem, hogy abban maradtunk, hogy első körben búcsúzzak még el két alsó fogtól is, hogy bazmeg, hogy utána szinkronba tudják hozni a fogaimat az ideális állapottal, értsd szabályozni kell az egészet. Baráti árat is szabtak, cirka négy kiló és uszkve húsz hónap után hálivudi mosolyom lehetne. Vagy nem. 

Kezet fogtunk, elköszöntem, megígértem, hogy jelentkezek három hét múlva. Így is lesz. Addig viszont csikidám. 

Se blog. 

A bejegyzés trackback címe:

https://soapplant.blog.hu/api/trackback/id/tr29774492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása