Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.11.18. 21:05 | Controlfreak | Szólj hozzá!

 Unalmas, semmitmondó nap, az érdemi munka kimerült pár telefonhívásban és remote supportban. Igen, a nap nagyobbik része így kummantás volt. A proaktivitást máskorra hagytam, úgy éreztem, ennyi jár nekem, mielőtt beindul, úgy igazán beindul a téli szezon. Vitorlát is bontottam időben, szememben könnyek, indulás haza a mai napra abszolút mértékben idézőjelek közé teendő "robotból". Útközben ért a hívás, hogy foci van kilátásban, ha úgy érzem, csatlakozzak. Úgy tettem. Egy kis mozgás sosem árt és a jó társaság is vonzott. Elmondhatom, hogy a szokásos "öt perc futkosás tíz perc fuldoklás" arány most javuló félben van, talán csak van értelme a hétvégi tenisznek illetve fallabdának. Most pedig itthon ülök, figyelem fél szemmel az örök klasszikus családi sitkomot a laza csatornán, mellettem gőzölög egy jó forró tea (a hideg Carlsberg most kimarad). Az este további részében pedig oldalbordával kitaláljuk, milyen sorozattal üssük el az időt és punnyadunk, ahogy csak a csövön kifér. Ezt szeretem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://soapplant.blog.hu/api/trackback/id/tr52776722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása